Friday 30 December 2016

Interactive Brokers Forex Volume Numbers

Interactive Brokers Trading Service Introducción Sierra Chart trabaja con el servicio Interactive Brokers (Interactive Brokers). Este servicio ofrece el software Sierra Chart con datos históricos diarios e históricos intradía, datos en tiempo real de transmisión y servicios comerciales completos para todo tipo de mercados en todo el mundo. La interfaz comercial de Sierra Chart admite totalmente el comercio con Interactive Brokers. Para utilizar Corredores Interactivos con Sierra Chart, siga las Instrucciones de Instalación a continuación. Solamente recomendamos el uso de Interactive Brokers para comerciantes experimentados, aquellos que son técnicamente competentes con computadoras y software, y entienden la fuente de problemas técnicos. La gran longitud de esta página confirma la complejidad y los problemas que se enfrentarán cuando se utiliza Interactive Brokers. Interactive Brokers ofrece muchas ventajas y puede ser una buena opción para muchos comerciantes, pero es importante que usted sea consciente de posibles problemas y esté dispuesto a aceptar las consecuencias de los mismos. A pesar de que usted puede ver un problema particular en Sierra Chart cuando se utiliza Interactive Brokers y posiblemente no lo vea en otro programa, todavía significa que el problema está en el lado Interactive Brokers. La razón tiene que ver con diferencias en la forma en que Sierra Chart puede interactuar con la API y puede estar encontrando problemas particulares con TWS o Interactive Brokers que los otros programas pueden no encontrar porque la interacción podría ser diferente. Sierra Chart interactuará con TWS de la manera más confiable y redundante. Política de Soporte: El soporte de Sierra Chart para los problemas técnicos encontrados al usar Interactive Brokers, está a criterio de Sierra Chart. Hay algunos problemas técnicos complejos que un usuario puede encontrar al usar Interactive Brokers, que pueden tener varias causas que están del lado de Interactive Brokers y por lo tanto están fuera del control de Sierra Chart. Por lo tanto, será difícil para nosotros entender y ayudar porque no están dentro de Sierra Chart y el sistema Interactive Brokers es un sistema altamente complejo con muchas razones por las que las cosas pueden salir mal. Por lo tanto, no dudaremos en rechazar el respaldo de algunos de los temas que se nos informan sobre Interactive Brokers. Tenga en cuenta esto al tomar una decisión acerca de si debe usar Corredores Interactivos. Lo que queremos evitar es donde se desperdicia una cantidad significativa de su propio tiempo debido a problemas Interactive Brokers y nuestro tiempo se desperdicia también y luego terminan renunciando. Así que considere esto cuidadosamente porque no queremos que usted se meta en problemas con Interactive Brokers. Desde nuestra perspectiva Interactive Brokers es una carga innecesaria para el apoyo de Sierra Chart. Si planea utilizar Sierra Chart con Interactive Brokers, considere en su lugar usar otro servicio de Trading compatible si es razonable para usted. Interactive Brokers debe adoptar el Protocolo DTC e implementarlo 100 por ciento según las especificaciones. Al utilizar Sierra Chart por primera vez, no debe juzgar el desempeño de Sierra Chart utilizando Interactive Brokers, ya que proporciona un sistema de datos de mercado deficiente. Al evaluar el rendimiento gráfico de Sierra Chart tanto históricamente como en tiempo real, recomendamos utilizar el servicio de datos en tiempo real y datos históricos de divisas de Sierra Chart que se proporciona con todos los paquetes de servicios. Esto puede no ser la mejor introducción para un servicio de comercio, pero es absolutamente necesario todo esto se comunica por adelantado. Qué se incluye? Streaming de datos en tiempo real: Sí. Datos históricos intradía: Sí. Cantidad limitada de Interactive Brokers. Cuando se utiliza Sierra Chart Service Package 3 o superior y Configuraciones Globales gtgt Ajustes de Servicio de Datos / Comercio gtgt Permitir Soporte para Sierra Chart Data Feeds está habilitado, el Servicio de Datos Históricos de Sierra Chart se utiliza para los principales símbolos de contratos futuros y símbolos de acciones de EE. UU. De datos históricos intradía. Los datos del Servicio de Datos Históricos de Sierra Chart están retrasados ​​de 10 a 15 minutos. Los últimos 10 a 15 minutos todavía serán descargados de Interactive Brokers. Los datos históricos intradía del Servicio de Datos Históricos de Sierra Chart tienen una unidad de tiempo mínima de 1 segundo cuando usan el Paquete de Servicio 3 y 1 Marque cuando utilice el Paquete de Servicio 5. Datos Diarios Históricos: Sí. 1 año si de Interactive Brokers. Cuando se utiliza Sierra Chart Service Package 3 o superior, los datos de Historical Daily para el contrato de futuros importantes, el índice de efectivo y los símbolos de acciones estadounidenses son proporcionados por el servicio de datos históricos de Sierra Chart. En este caso 10 años están disponibles. Histórico BidVolume y AskVolume: No de Interactive Brokers. Sí cuando se utiliza el servicio de datos históricos de Sierra Chart. Véase más arriba. Servicios de comercio en vivo: Sí. Comercio Simulado: Sí. Tipos de pedido soportados: Todos. Administrar servidor OCO (Orden cancela pedido): Sí cuando Configuración global gtgt Configuración de comercio general gtgt Utilizar órdenes de OCO y soporte de servidor se habilita (se aplica a 1166 o superior). Órdenes de Soporte Administrado por el Servidor: Sí. Negociación automatizada (se aplica a Live o Simulated): Sí. Soporta desfase negativo para órdenes de Stop-Limit: Sí. Cantidad de datos históricos disponibles. Interactive Brokers ofrece 1 año de datos históricos diarios y 1 año de datos históricos intradía. Sierra Chart descargará siempre el total de 1 año de datos históricos diarios para los gráficos históricos. Para los gráficos Intraday, no es muy práctico para descargar 1 año de datos históricos Intraday de una vez de Interactive Brokers. Normalmente la descarga fallará y tardará mucho tiempo antes de que se complete. Descargar 30 días es más práctico. Las instrucciones siguientes explican cómo especificar el número de días históricos intradía para descargar. Instrucciones de configuración Si tiene problemas para conectarse al servicio Interactive Brokers Trading, asegúrese de seguir todos los pasos a continuación. Para utilizar el servicio de comercio Interactive Brokers, necesita una cuenta con Interactive Brokers. Vaya al sitio Web de Interactive Brokers y abra una cuenta con ellos si aún no tiene uno. Es posible usar una cuenta de demostración Interactive Brokers e iniciar sesión en TWS con el nombre de usuario edemo y demuestre contraseña. Esto sólo debe utilizarse para fines de prueba sin embargo. Ejecute el software Interactive Brokers Trader Workstation (TWS). Se recomienda encarecidamente que utilice el software independiente de TWS. No es el navegador basado en TWS. Seleccione Editar gtgt Configuración global en el menú del software Interactive Brokers TWS. Vaya a Configuración de API gtgt. Active la opción Habilitar clientes ActiveX y Socket. Establezca el puerto de socket en 7496. Deshabilite la opción de API de sólo lectura. Asegúrese de que la configuración de Separador de intercambio de componentes se establece en a /. Agregar una dirección IP de confianza para 127.0.0.1. Ir a API gtgt Precauciones en la ventana Configuración de TWS. Es esencial que habilite las precauciones de orden de bypass para órdenes de API. Presione Aceptar para guardar la configuración de Interactive Brokers API. Ir a Sierra Chart. Seleccione Ajustes globales gtgt Data / Trade Service Settings en el menú. Haga clic en la flecha del cuadro de lista de servicios. Seleccione Interactive Brokers de la lista. Si no ve el servicio en el cuadro de lista, consulte este tema de ayuda. Haga clic en la flecha del cuadro de lista Servidor en el cuadro Detalles de conexión. Seleccione el nombre del servidor localhost: 7496 de la lista. Si el software de TWS se está ejecutando en un equipo distinto de Sierra Chart, el servidor se puede establecer en la dirección IP donde TWS se está ejecutando. Active la opción de inicio del programa Connect On. Active la opción Reconectar en caso de falla. Opcionalmente, ingrese su nombre de usuario y contraseña de Interactive Brokers en los cuadros Nombre de usuario y Contraseña. Al ingresar su nombre de usuario y contraseña de Interactive Brokers, esto le permite a Sierra Chart iniciar sesión automáticamente en el TWS independiente en la ventana de inicio de sesión de TWS. Consulte la sección Registro automático en TWS. Para que la descarga de datos históricos funcione correctamente, la fecha y la hora de los equipos deben estar configuradas correctamente. La última fecha y hora en el gráfico también debe ser correcta para esa barra. De lo contrario, algunos o todos los datos recibidos de Interactive Brokers pueden ser filtrados. Si tiene problemas con los datos históricos, como violaciones de marcapasos. Refiérase a Interactive Brokers Problemas y soluciones de datos históricos. Varias conexiones simultáneas a TWS: Para tener varias copias de Sierra Chart conectadas a Interactive Brokers Trader Workstation (TWS), es necesario que cada copia de Sierra Chart se establezca en un número de ID de cliente de instancia diferente, establecido con el valor ID de cliente de instancia en Detalles de conexión en la ventana Ajustes globales de configuración de datos / servicios comerciales. Puede utilizar cualquiera de los números de ID de cliente de instancia listados. No importa. Sólo necesita asegurarse de que cada copia de Sierra Chart utiliza un número de ID de cliente de instancia diferente. Este número de ID de cliente de instancia se da a TWS cuando Sierra Chart se conecta a TWS. Acceso a todas las órdenes comerciales de TWS: Si desea tener acceso a todas las órdenes comerciales introducidas desde TWS, así como a los pedidos ingresados ​​desde Sierra Chart, deberá establecer el valor ID de cliente de instancia en 0. Establezca la configuración de zona horaria en la zona horaria que desea que se muestren veces en. Establezca la unidad de tiempo de almacenamiento de datos Intraday a lo que necesita. Configure el Código de moneda predeterminado gtgt de Datos y Otros ajustes en el código de moneda que se especificará con símbolos de valores cuando el código de moneda o el intercambio no formen parte del símbolo. Pulse OK para cerrar la ventana Data / Trade Service Settings. Desactive la opción Configuración global de gtgt gtgt Utilice la opción OCO de servidor y órdenes de soporte (se aplica a Sierra Chart versión 1166 y superior) si desea que Sierra Chart proporcione la funcionalidad de pedido de soporte OCO en lugar de confiar en lo que ofrece Interactive Brokers. En las versiones anteriores de Sierra Chart, esta opción se encuentra en Ajustes globales. Configuración de servicios de datos / comercio. La función de órdenes de soporte proporcionada por Interactive Brokers puede no funcionar bien. Por lo tanto, recomendamos que no desactive esta opción. Sin embargo, para la máxima seguridad, puede que desee comprobar esta opción y confiar en la funcionalidad Interactive Brokers porque si pierde conectividad a Interactive Brokers, Sierra Chart no puede administrar correctamente los pedidos OCO. Asegúrese de que TWS está en ejecución. Para conectarse al servidor de datos y de comercio, seleccione Archivo gtgt Conectar al feed de datos en el menú. Si se abre la ventana Registro de mensajes de la ventana gtgt y muestra mensajes que indican que se produjo un error al conectar con TWS, realice los pasos siguientes: Seleccione Archivo gtgt Desconectar para evitar más intentos de conexión. Reinicie TWS (Interactive Brokers Trader Workstation) y asegúrese de que TWS esté en ejecución. Debería ejecutarse en el mismo equipo en el que está instalado Sierra Chart. Revise cuidadosamente los pasos de configuración anteriores para asegurarse de que todos los ajustes son correctos. Los pasos más importantes a seguir son 2 a 17 anteriores. Asegúrese de que la Configuración global gtgt Data / Trade Service Settings gtgt Servidor en Sierra Chart se establece en localhost: número de puerto. El número de puerto puede ser cualquier número de puerto y más información sobre esto está abajo. Asegúrese de seguir el paso anterior para agregar una dirección IP de confianza en la configuración de la API de TWS (paso 7). Deshabilite cualquier software de firewall que esté ejecutando. El cortafuegos incorporado del sistema operativo puede mantenerse habilitado, pero es posible que desee inhabilitarlo también o asegurarse de que no está bloqueando TWS o el puerto de socket especificado. Si uno de los mensajes en el registro de mensajes dice Error al conectarse al servidor de datos y comercio. Error de Winsock: (10061) No se pudo establecer ninguna conexión porque la máquina de destino se negó activamente. . A continuación, intente utilizar un puerto de socket diferente. Para cambiar el puerto de socket, seleccione Ajustes globales gtgt Data / Trade Service Settings. En el cuadro Servidor ingrese localhost: 7497 (puede usar cualquier número). En Interactive Brokers TWS, seleccione Editar gtgt Configuración global gtgt API gtgt Configuración gtgt Socket Port e ingrese 7497 (use el mismo número que ha establecido en Sierra Chart). Elimine su nombre de usuario y contraseña de TWS en Ajustes globales gtgt Data / Trade Service Settings para evitar que Sierra Chart reconozca automáticamente cualquier ventana de diálogo relacionada con la conexión. Intente conectarse nuevamente al servidor Data and Trading en Sierra Chart seleccionando File gtgt Connect to Data Feed en el menú. Si sigue habiendo un error de conexión, revise el tema de ayuda 1.5. Para abrir un gráfico histórico. Un gráfico intradiario o un DOM comercial. Seleccione Archivo gtgt Encontrar símbolo en el menú. Busque el símbolo en las listas y presione el botón apropiado. Si no ve el símbolo que desea usar, consulte la página de símbolos de intermediarios interactivos para determinar el formato de símbolo apropiado y escriba manualmente el símbolo correctamente formateado en el símbolo seleccionado En la ventana Buscar símbolo y, a continuación, abra un gráfico o DOM comercial. También puede agregar símbolos que se mostrarán en la ventana Buscar símbolo, a través de la Configuración de símbolos globales. Límites de símbolos. Interactive Brokers puede limitar el número de símbolos que puede recibir datos al mismo tiempo. Este límite puede aumentarse en función de su volumen de negociación. Si intenta obtener líneas de gráficos o líneas de cotizaciones para más de los símbolos permitidos, esas líneas de gráficos o de cotización no se actualizarán. Se puede saber cuántos símbolos Sierra Chart está rastreando actualmente mirando el número después de ST en el cuadro de estado derecho más abajo del menú Sierra Chart. Una vez que superas el límite, necesitas hacer dos cosas para obtener actualizaciones de los símbolos que superan el límite. Reduzca el número de gráficos abiertos y el número de líneas de cotización que está utilizando en una tabla de cotizaciones o hoja de cálculo a continuación de número de símbolos permitidos y, a continuación, vuelva a conectarse al servidor de datos y comercio seleccionando Archivo gtgt Desconectar en el menú y Archivo gtgt Conectarse a Data Feed en el menú. Orden histórico llena. Tras una conexión con la Interactive Brokers Trader Workstation, Sierra Chart solicitará 10 días de rellenos históricos de pedidos para todas las cuentas disponibles en la instancia registrada de Trader Workstation. Esto es para insertar cualquier pedido faltante que se llena en el Registro de actividades comerciales de Sierra Chart para reportes comerciales. Sin embargo, es posible que no reciba 10 días de rellenos históricos de pedidos en la conexión. Si no lo hace, abra el registro de comercio en la estación de trabajo Trader (TWS) y mientras se muestra el registro de comercio, vuelva a conectarse a TWS desde Sierra Chart seleccionando Desconectar y conectarse al feed de datos en el menú Archivo. También necesita tener ajustes globales gtgt Configuración de datos / servicios comerciales gtgt Datos y otros ajustes gtgt Descargar Ordenes históricas de órdenes en Connect establecidas en True. Continúe con el paso número 3 en la página de documentación Getting Started. Datos de mercado no suscritos a través de intermediarios interactivos Con el fin de recibir datos de mercado para los gráficos y las líneas de cotización dentro de Sierra Chart, es necesario que esté suscrito a la bolsa en la que aparece el símbolo. Si los datos de mercado no están suscritos, verá mensajes de error similares a los siguientes en el registro de mensajes de Sierra Chart y no recibirá datos históricos y / o en tiempo real para el símbolo: Mensaje de Interactive Brokers: los datos de mercado solicitados no están suscritos. ErrorampDTB / IND / TopDTB / IND / Top. Interactive Brokers Código de error: 354. Solicitud ID: 1. Símbolo: DAX-I-DTB. Mensaje de Interactive Brokers: Los datos solicitados del mercado no están suscritos. YM SEP15 / TOP / ALL. Interactive Brokers Código de error: 354. Solicitar ID: 1. Símbolo: YM-201509-ECBOT. HD Request 2 Mensaje de Interactive Brokers: Servicio de datos históricos Market message de error: No hay permisos de datos de mercado para DTB IND. Interactive Brokers Código de error: 162. ID de la petición: 2. HD Request 3 Mensaje de Interactive Brokers: Servicio de datos históricos del mercado mensaje de error: No hay permisos de datos de mercado para NASDAQ IND. Interactive Brokers Código de error: 162. Solicitar ID: 27. HD Request 3 Mensaje de Interactive Brokers: Los datos de mercado solicitados no están suscritos. Interactive Brokers Código de error: 354. Solicitud ID: 28. Mensaje de Interactive Brokers: Invalid Real-time Query: No hay permisos de datos de mercado para GLOBEX FUT. Interactive Brokers Código de error: 420. En este caso deberá ponerse en contacto con Interactive Brokers y suscribirse a los datos de mercado de los intercambios específicos mencionados en estos mensajes. Después de hacer esto, reinicie Trader Workstation. Sierra Chart establecerá una nueva conexión y, a continuación, deberá recibir datos de mercado. Interactive Brokers Market Data Problems Hay una amplia gama de problemas que potencialmente puede tener con Interactive Brokers datos de mercado. Son los siguientes: Datos históricos faltantes (moderadamente comunes) Descargas lentas de datos históricos (comunes) Datos en tiempo real que no se actualizan (infrecuentes) Datos incompletos de precios y volúmenes (Completamente normal y rutinario, sucede todo el tiempo. Puede cambiar de vez en cuando (moderadamente común) No hay datos en tiempo real (Moderadamente común y depende del símbolo, en particular los símbolos de CFD.) Estos problemas pueden resolverse utilizando el Sierra Chart Exchange Data Feed que se integra con Interactive Brokers trading services. Si está utilizando la función Sierra Chart Números de barras, el feed de datos de Interactive Brokers es completamente inaceptable para este estudio y requerirá el uso del Sierra Chart Exchange Data Feed en su lugar. Registro automático en TWS Cuando se inicie el software Interactive Brokers Trader Workstation y se muestre la ventana de inicio de sesión de TWS, Sierra Chart puede ingresar su nombre de usuario y contraseña de TWS en la ventana de inicio de sesión de TWS y conectarse automáticamente al TWS al conectarse al feed de datos de Sierra Chart. Siga las instrucciones a continuación. Seleccione Ajustes globales gtgt Data / Trade Service Settings en el menú. Ingrese su nombre de usuario y contraseña de Interactive Brokers en los campos de nombre de usuario y contraseña para Interactive Brokers. Active la opción Reconectar en caso de falla. Si no desea utilizar esta función o tiene dificultades con ella, desactive el nombre de usuario y la contraseña de Interactive Brokers en la ventana Configuración de datos / servicios comerciales. Presiona OK . Inicie el software Interactive Brokers TWS. Se mostrará la ventana Interactive Brokers TWS Login. Lo que hemos encontrado en las versiones más recientes de esta ventana de inicio de sesión es que puede que necesite hacer clic en el cuadro Nombre de usuario para darle el foco para que el proceso de inicio de sesión automático funcione correctamente. Para iniciar sesión automáticamente en TWS cuando se muestra la ventana de inicio de sesión de TWS, vaya a Sierra Chart y seleccione File gtgt Connect to Data Feed en el menú. Es posible que deba volver a la ventana de inicio de sesión de TWS. No cambie a otro programa en su escritorio mientras espera el inicio de sesión automático. Si Sierra Chart está esperando para volver a conectarse al feed de datos (Waiting to Reconnect se muestra en la ventana de estado debajo del menú Sierra Chart), también se conectará a TWS. Tenga en cuenta que cuando Sierra Chart está esperando para volver a conectarse, el inicio de sesión puede no ocurrir de inmediato. Para forzar una conexión inmediata en este caso, seleccione File gtgt Connect to Data Feed desde dentro de Sierra Chart. Para automatizar el proceso para iniciar tanto el software Sierra Chart como el software Interactive Brokers TWS mediante un solo acceso directo, deberá crear un archivo por lotes de la línea de comandos del sistema operativo. Este archivo por lotes debe iniciar Trader Workstation (TWS). Para encontrar la línea de comandos específica que se va a utilizar, vaya al icono existente que utilizará para iniciar TWS. Haga clic con el botón derecho en él y seleccione Propiedades. Mira el objetivo. Que va a ser la línea de comandos que debe utilizar en el archivo por lotes. También es necesario agregar otra línea en el archivo por lotes para iniciar Sierra Chart. Si hay alguna dificultad con esta función, entonces está fuera del alcance de nuestro apoyo para ayudarlo. No lo use en ese caso. Ejecución de múltiples instancias de TWS Esta sección es relevante si desea ejecutar varias instancias de TWS cuando tiene dos o más cuentas de Interactive Brokers que desea utilizar al mismo tiempo. Si simplemente desea conectar varias copias de Sierra Chart a una única instancia de TWS, sólo tendrá que configurar cada copia de Sierra Chart para trabajar con Interactive Brokers y conectarlas a la copia única de TWS que se está ejecutando. En este caso, siga las instrucciones de configuración anteriores para cada copia de Sierra Chart. Es posible utilizar múltiples instancias de TWS (Interactive Brokers Trader Workstation) y tener varias copias de Sierra Chart utilizando esas instancias. Por ejemplo, puede tener dos instancias de TWS en ejecución y tener dos copias de Sierra Chart también ejecutándose donde una está conectada a una instancia y la otra a la otra instancia. La forma en que esto se logra es mediante el uso de números de puerto diferentes para cada instancia de TWS. Seleccione Editar gtgt Configuración global gtgt API gtgt Configuración del menú del software Interactive Brokers TWS. Establezca un número de puerto diferente para cada instancia de TWS. Debe utilizar el mismo número de puerto en la copia de Sierra Chart que se conectará a esa instancia. Para establecer el número de puerto en Sierra Chart, seleccione Configuración global gtgt Data / Trade Service Settings. En el cuadro Servidor cambie el número después de los dos puntos:. Este es el número de puerto. Ejemplo: localhost: 7494 Profundidad del mercado Hay varias características en Sierra Chart que requieren datos de profundidad de mercado. Éstos incluyen el DOM de la carta, cuando tiene las columnas Tamaño de la oferta y Tamaño de la pregunta (Opciones globales, Personalización de las columnas de DOM / Diagrama de DOM del comercio) Al utilizar cualquiera de estas características que requieren profundidad de mercado, las actualizaciones de profundidad de mercado se iniciará automáticamente para el símbolo del gráfico. Tenga en cuenta que sólo puede recibir profundidad de mercado de hasta 3 símbolos de Interactive Brokers a la vez. Esta es una limitación Interactive Brokers. Si excede esta limitación, no obtendrá la profundidad del mercado más allá de la mejor oferta y preguntar sobre los símbolos adicionales. Por lo tanto, debe asegurarse de que no está utilizando las funciones de profundidad de mercado en más de 3 símbolos a la vez. Después de reducir el uso de las características de profundidad de mercado a 3 cartas o menos, a continuación, vuelva a conectarse al feed de datos con Archivo gtgt Desconectar y Archivo gtgt Conectarse a Alimentación de datos. Problemas de datos de profundidad de mercado Si experimenta niveles de precios fuera de servicio o niveles de precios que faltan en los datos de profundidad de mercado del feed de datos de Interactive Brokers que se utilizan en Sierra Chart, intente cambiar el estado de los ajustes globales gtgt Data / Trade Service Settings gtgt Datos y otros ajustes gtgt Borrar la opción de datos de profundidad de mercado. Se recomienda establecer Datos de profundidad de mercado fuera de orden en Falso. Deberá volver a conectarse al feed de datos después de cambiar este ajuste. Sierra Chart puede manejar tanto la profundidad normal del mercado como los datos del Nivel 2 de Interactive Brokers. Aunque en el caso de los datos de nivel 2 porque potencialmente hay varias entradas en el mismo nivel de precio, cuando esta información se muestra a través de características como el gráfico de DOM, puede haber niveles superpuestos en el gráfico. Si continúa teniendo problemas con los datos de profundidad de mercado de Interactive Brokers, considere el uso de Sierra Chart Exchange Data Feed para reemplazar los datos de profundidad de mercado de Interactive Brokers. Uso de Corredores Interactivos Datos de Barras en Tiempo Real Real El feed de datos estándar de Corredores Interactivos es un feed de datos de calidad inferior que proporciona datos incompletos de precios y volúmenes. Es posible que desee utilizar el Sierra Chart Exchange Data Feed con su cuenta de Interactive Brokers como alternativa. Sin embargo, Interactive Brokers proporciona otro feed de datos que se actualiza cada 5 segundos, lo que proporciona los valores exactos de Open, High, Low, Last, para un período de 5 segundos. Sierra Chart admite este feed de datos. Estos datos se transmiten al final del período de 5 segundos. Para utilizar este feed de datos, active Configuración global gtgt Configuración de datos / servicios comerciales gtgt Datos y otros ajustes gtgt Registre datos reales en tiempo real en gráficos Intraday. Después de activar o desactivar esta opción, es necesario seleccionar File gtgt Disconnect y luego File gtgt Connect to Data Feed para que el cambio entre en vigor. Cuando se habilitan los datos reales en tiempo real en los gráficos Intraday, los datos de la barra en tiempo real de Interactive Brokers True se grabarán en todos los gráficos Intraday, independientemente del símbolo, si este tipo de datos está disponible para el símbolo. La forma en que funciona la grabación de los datos de True Real-Time Bar es que las barras del gráfico se actualizarán cada 5 segundos usando este verdadero feed de datos en tiempo real. Los datos de tiempo y ventas, datos de profundidad de mercado, datos de cotización actual y el último cuadro de precios de comercio en el lado derecho del gráfico se actualizan a medida que el feed de datos estándar del mercado Interactive Brokers proporciona datos. Así, tendrá actualizaciones rápidas con datos de tiempo y ventas, datos de profundidad de mercado, datos de cotización actual y el último cuadro de precios de comercio, y actualizaciones de 5 segundos con las barras de gráfico. Cuando se utilizan los datos reales en tiempo real y este feed de datos está disponible para un símbolo, las barras de gráfico intradiario ya no se actualizan con el feed de datos estándar y en su lugar sólo de este feed de datos de 5 segundos. La ventaja de habilitar registros de datos en tiempo real verdadero en gráficos Intraday es que los valores Abierto, Alto, Bajo, Cerrar y Volumen para cada barra en el gráfico son ahora muy precisos. Mientras que cuando esta opción está desactivada, todos estos valores son menos precisos. Los volúmenes de oferta y los datos de volumen de solicitud no son exactos cuando se utiliza la opción Grabar datos en tiempo real real en las tablas de intradía. Sin embargo, en el caso de Interactive Brokers, Bid Volume y Ask Volume no son muy precisos cuando no se usa esta opción tampoco. Cuando se utiliza la opción de registro de datos en tiempo real real en gráficos Intraday y se recibe un verdadero registro de 5 segundos de Interactive Brokers, verá 4 operaciones enumeradas en la ventana Tiempo y Ventas para el símbolo. Tendrán un volumen de 0. Esto representa los precios de comercio abierto, alto, bajo y último para un registro de datos en tiempo real verdadero. Las marcas de tiempo de estos comercios estarán al comienzo del período de 5 segundos. La inclusión de estas operaciones en la actualización del Tiempo y Ventas es necesaria para el procesamiento relacionado con el pedido comercial. Si no desea ver estas operaciones dentro de la ventana Tiempo y Ventas, seleccione el menú Configuración. Ajuste el ajuste de volumen en 1. Pulse OK. Gráficos Dejar de actualizar. Cuando utilice los datos de la barra en tiempo real y observe que los gráficos dejan de actualizarse, deberá volver a conectarse al feed de datos seleccionando Archivo gtgt Desconectar y, a continuación, Archivo gtgt Conectarse a Alimentación de datos. Sobre la base de la retroalimentación, hemos escuchado que a veces el verdadero feed de datos en tiempo real se detiene y la única manera de reiniciar es por una reconexión. No tenemos otra solución para esto porque está fuera de nuestro control. Al utilizar este True Real-Time Data Feed no importa lo que la Unidad de Tiempo de Almacenamiento de Datos Intraday está configurada. Los datos siempre se almacenarán en unidades de 5 segundos. A partir de la versión 1473, los datos reales en tiempo real no se usan para rellenar órdenes simuladas y no se usan para órdenes de stop. La razón de esto es que los datos se retrasan y pueden causar un comportamiento inesperado cuando se detienen las órdenes adjuntas se vuelven activas. El problema básico es que cinco segundos de datos antiguos se utiliza para ajustar un orden que se convirtió en activo en un momento determinado en el tiempo utilizando la acción de precios que se produjo antes de la orden se convirtió en activo. En muchos casos esto no causará un problema, pero podría ser un problema en un mercado en rápido movimiento. Acerca de Interactive Brokers Interactive Brokers, una empresa de corretaje electrónica global, ofrece a los comerciantes profesionales, asesores financieros, corredores e instituciones de ejecución de bajo costo y servicios de compensación de acciones, opciones, futuros, divisas y bonos. Para las comisiones e información actuales de Interactive Brokers, visite la página Interactive Brokers Commissions. La Cuenta Universal de Corredores Interactivos permite a los clientes negociar acciones, opciones, futuros, divisas y bonos en más de 50 centros de mercado en 14 países desde una sola cuenta. Uso de Cuentas de Asesores Financieros A continuación se ofrece información sobre el uso de una cuenta de Interactive Brokers Financial Advisor en Sierra Chart. Aparte de la información aquí, el soporte de Sierra Chart no proporciona soporte para estos tipos de cuentas. La funcionalidad se proporciona como es y usted tiene que evaluar si la funcionalidad es útil y si trabaja correctamente para usted. Debido a la interfaz proporcionada por Interactive Brokers para las cuentas de Financial Advisor, Sierra Chart no puede tener una integración fiable a estos tipos de cuentas. Sierra Chart puede enviar órdenes a una cuenta de Asesor Financiero, pero el seguimiento de Órdenes y Posiciones Comerciales no puede considerarse como confiable. Sierra Chart apoya el uso de una cuenta de Interactive Brokers Financial Advisor. Usted puede enviar órdenes de Sierra Chart a su cuenta de Financial Advisor. Para configurar Sierra Chart para esto, seleccione Configuración global gtgt Data / Trade Service Settings. Habilitar la configuración de Asesor financiero gtgt Habilitar la configuración de cuentas de Asesor financiero para la opción de negociación. Complete los demás campos de Configuración del asesor financiero según sus necesidades. Estos campos se proporcionan exactamente como lo ha especificado, con todas las órdenes enviadas de Sierra Chart a TWS (Trader Workstation). El texto o los valores específicos que se utilizarán para los campos Configuración del asesor financiero están fuera del alcance de este documento y del soporte de Sierra Chart. Consulte con la documentación de Interactive Brokers y su departamento de soporte. La siguiente es la lista de los campos que se envían con órdenes cuando se usa una Cuenta de Asesor Financiero: Cuando se utiliza una cuenta de Asesor Financiero, lo más probable es que dependa de los datos de la Posición Comercial calculados de Sierra Chart en lugar de los datos de Posición proporcionados por Interactive Corredores porque no puede haber datos de la Posición Comercial para la Cuenta de Comercio específica que ha seleccionado para operar en Sierra Chart. Para hacer esto, refiérase a la documentación Usando Solicitud de Cálculo de Cargos Calculados. Con base en las opiniones de los usuarios, al usar una cuenta de Asesor Financiero, puede deshabilitar la configuración global. Gtgt Configuración de servicios de datos / comercio gtgt Descargar órdenes de pedidos históricos en Connect. Los datos diarios máximos y mínimos actuales para los mercados Forex de IDEALPRO de Interactive Brokers en el feed de datos en tiempo real pueden no representar los valores Alto y Bajo para la fecha actual, sino en lugar de un día anterior. Esto será más obvio en un gráfico Diario Histórico. Para evitar este problema en un gráfico Diario histórico, vaya a ese gráfico y seleccione Gráfico gtgt Configuración de gráficos gtgt Configuración avanzada y deshabilite Permitir Actualización en tiempo real del gráfico histórico. Este es un problema Interactive Brokers y no tenemos control sobre él. Evite contactar con el apoyo de Sierra Chart sobre esto. Mensajes de error relacionados con la transacción Los siguientes son mensajes de error comunes que pueden aparecer informados en el Registro de servicios de Trade gtgt Trade. Al hacer operaciones a través de Interactive Brokers de Sierra Chart y sus significados. Advertencia del evento de pedido: el atributo Fuera de las horas de negociación regular se ignora en función del tipo de pedido y el destino. PlaceOrder está siendo procesado. Código de error: 2109.. This message means that the order will be immediately processed and submitted into the market even if the current time is outside of the Regular Trading Hours for the market. Notice: An overfill UpdateOrder call has occurred. . This error message will occur when using an Interactive Brokers Financial Advisor account. It is harmless. While Sierra Chart does have some support for Financial Advisor accounts. Due to the inherent complexity of these types of accounts, Sierra Chart cannot handle all aspects of them perfectly. The reason this occurs is that when you submit an order in a Financial Advisor account, that account may be configured to submit the order into more than one subaccount. Therefore, there is going to be more than one fill reported for the order. These additional fills are from the sub accounts. Message from IB: API client has been unsubscribed from account data. IB Error Code: 2100. . This message means that the Trade Position data updates have been unsubscribed. It is normal to see this message because Sierra Chart has to unsubscribe and resubscribe to the Trade Position data updates in order to force an update of Trade Position data and when there are multiple trading accounts a user may have. Interactive Brokers has a very poorly designed API when it comes to providing Trade Position data updates. Trading Related Issues When using Interactive Brokers you could potentially encounter any of the following trading related issues: Canceled order stays in a Pending Cancel state. Submitted order stays in an Order Sent state. Submitted and accepted order disappears from chart even though it is still working. Current Trade Position is not displayed on chart or on the Positions tab of the Trade gtgt Trade Orders and Positions window. A filled order remains in a Open state on the chart. A Trade Position Quantity displayed in Sierra Chart does not update and is displaying a wrong Position Quantity. This can also be a problem if you are using the Order Fill Calculated Position in Sierra Chart. There are various causes of these issues. From the perspective of Sierra Chart, the general cause is that Interactive Brokers does not provide the necessary order data feedback to maintain a proper state of an order, uses inconsistent symbols, or does not provide the necessary Trade Position data feedback for Positions. If you encounter one of these problems, then you will need to contact Interactive Brokers technical support for help with these. They will need to review your Trader Workstation log file. They may not be able to help you with these kinds of issues. Therefore, please consider carefully whether using Sierra Chart with Interactive Brokers is appropriate. You could also encounter a condition where a submitted order gets rejected and the Status goes to Error for reasons which are not apparent and not stated by the Trader Workstation API. You will need to contact Interactive Brokers about this. Order Not Transmitted When an order is submitted from Sierra Chart to Trader Workstation, it is always flagged to be transmitted by Trader Workstation. There never is any other possibility. Therefore, if you see an order in Trader Workstation submitted by Sierra Chart with a Transmit button next to it, then this means that Trader Workstation is set to not transmit the order automatically. Contact Interactive Brokers support for help with this. Orders Entered from Trader Workstation do Not Appear in Sierra Chart When an order is submitted from Trader Workstation, in order for it to appear within Sierra Chart, it is necessary that Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings gtgt Connection Details gtgt Instance be set to Client ID: 0 (Access All Orders) . After changing this particular setting reconnect to the data feed. However, there can be a difference with the Symbol between a chart and the Symbol in the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Orders tab which will cause both order fills and working orders not to appear in a chart or Trade DOM. This is due to the very complex and inconsistent symbology from Interactive Brokers. Trade Position Line or Quantity Disappearing or Displaying Zero If you are an Interactive Brokers user, and you do not see the Trade Position for a particular Symbol and Trade Account listed on the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Positions tab when the Trade Position actually exists for a particular Symbol and Trade Account, or the Position Quantity is incorrect, or the Position is displayed temporarily and disappears . then update to current version of Sierra Chart. Refer to Fast Update . Updating in almost all cases will not make any difference . Sometimes over the years due to the substandard design of the Interactive Brokers TWS API, there have been problems with Trade Position data from the API that required changes on the Sierra Chart side to resolve. Therefore, by running the current version you can be sure that you have the latest support for Trade Position data from TWS. If this does not resolve the problem, then understand that the problem is on the side of Interactive Brokers Trader Workstation and you must contact Interactive Brokers support for assistance for this kind of issue. Basically the problem is why is it that Trader Workstation (TWS) is not transmitting the Trade Position data for the Symbol and Trade Account through the TWS API to the connected client, in this case Sierra Chart. Interactive Broker support may request the TWS Log files. On the Orders and Positions gtgt Positions tab which displays the Positions, you will see Quantity and Trade Service Position Quantity fields. Normally these will match but could be different for up to 8 seconds. If the Trade Service Position Quantity remains at 0 when there is actually a nonzero Trade Position for a particular Symbol and Trade Account, then the Trader Workstation is not transmitting any Trade Position data to Sierra Chart. For more information about this subject in general, refer to Incorrectly Reported Trade Position Quantity . Another solution is to use the Order Fill Calculated Position. Although with this method you must be very diligent to make sure you have all of the order fills for the Symbol and Trade Account being traded. Other than the information given in this section there is no further support that Sierra Chart can offer with this kind of issue and you should consider whether it is appropriate for you to be using Interactive Brokers. Sierra Chart development and support cannot solve these numerous problems from Interactive Brokers. Either switch to a different supported trading service. or discontinue use of Sierra Chart. Symbol Comparisons and Partial Symbols Interactive Brokers has inconsistent and complex symbology specifications. It is the position of Sierra Chart, that this is a major fault of the Interactive Brokers system and it has no reasonable defense whatsoever. There is also the problem where it is possible to use SMART order routing but a Trade Position update will specify the specific exchange the symbol was filled on and this creates an inconsistency. Therefore, based upon the security type, it often is not possible to match up the symbol provided with a Trade Position update from Interactive Brokers to the symbol of the Chart. For this reason a symbol is partially truncated by Sierra Chart when added to the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Positions tab, and when matching it to a chart, the chart symbol is truncated at the same location and a match is performed on the truncated text strings. Therefore, when looking at the symbols on the Positions tab, you may see only a portion of the symbol. This is expected. However, if there are two symbols listed for the same security, this can be a problem and could potentially be the source of the problem where you do not see the current Position Quantity on a Chart or Trade DOM. In this case Sierra Chart support needs to be made aware of this. Also, due to the substandard and complex design of the TWS API, you may see the Symbol for a particular Trade Position display as a number only on the Positions tab. This should only be for a short period of time. Less than about 10 seconds. If you see a number continuously displayed for a Symbol, then Sierra Chart Support should be made aware of this. Interactive Brokers Historical Data Issues and Solutions General Information When using Interactive Brokers, the required historical chart data is downloaded from both the Sierra Chart Historical Data Service and from the Interactive Brokers system. Or depending upon the symbol, the historical data comes completely from the Interactive Brokers system. You can experience many problems when this historical data is downloaded from the Interactive Brokers system. The Interactive Brokers historical data system is not always reliable and works as you would expect. This historical data is also called backfill . You may experience a problem where the Interactive Brokers backfill system does respond, but does not give you data and this is known as a pacing violation or possibly the data is just not available. For information about pacing violations, refer to the Pacing Violations section. You may experience a problem where historical data is not downloaded at all because the Interactive Brokers historical data system does not respond resulting in both a delay with chart updating and missing data. This is called a Timeout and how to deal with it is explained in the No Response When Downloading Historical Data and Timeouts section. When using Sierra Chart Service Package 3 or 5, Historical Daily price data for major futures contract symbols, cash indexes and US stocks, is downloaded from the Sierra Chart Historical Data Service. When using those Service Packages and Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings gtgt Allow Support for Sierra Chart Data Feeds is enabled, then historical Intraday data for major futures contract symbols and US stocks is downloaded from the Sierra Chart Historical Data Service except for the most recent 10 to 15 minutes which will come from the Interactive Brokers system. This greatly reduces the problems with historical data from Interactive Brokers since that data is not used. Therefore, use Service Package 3 or 5 when using Interactive Brokers. Avoid making postings on our Support Board about the possibility that the problems are with Sierra Chart. They are not . unless Interactive Brokers has made changes to their historical data system that require us to make changes. Also, do not assume that just because you see a problem with one Sierra Chart version and not in another, that somehow it is a Sierra Chart problem. The problem is simply intermittent and what you see is simply coincidental, or the relevant settings are different. Interactive Brokers is a broker and not a data provider. Review the information in this section about historical data issues from Interactive Brokers. We have done our best to handle the limitations of Interactive Brokers data, however you still will encounter issues. If you require very reliable and complete historical and real-time data, then the very best choice is to use the Sierra Chart Real-Time and Historical Exchange Data Service which is fully integrated with Interactive Brokers trading. Although you may see a chart in TWS and you may not get a chart in Sierra Chart, does not at all imply there is something wrong with Sierra Chart. Their API simply is not delivering the data being requested for various reliability and technical reasons such as differences with request parameters. Sierra Chart also employs special methods to filter out bad data to ensure reliable charts. It is for this reason (although very unlikely in almost all cases) that you may not see data in Sierra Chart compared with other programs. Pacing Violations Interactive Brokers has limits on the amount of historical data you can download during a short period of time. In the Sierra Chart Message Log opened with Windowgtgt Message Log . you may see messages that contain the words pacing violation . This message is from Interactive Brokers and it indicates the limit has been exceeded. There are several different pacing violation rules that Interactive Brokers has. If you get this error, it means you have violated one of their rules. When you get this error, there are some things you can do to minimize it. Follow these instructions: Select Global Settings gtgt Intraday File Update List and remove any symbols that are expired or you are no longer interested in, from that list. Close any charts you have open in open chartbooks for expired futures contracts, so there is not any unnecessary downloading. Interactive Brokers will still give you a pacing violation for historical data requests that return no data. Select File gtgt Data/Trade Service Settings . In the list of Service specific settings on the left, set the Data and Other Settings gtgt Maximum Historical Intraday Days to Download Limit to 15 days or less. The higher this number is set to, the longer historical data will take to download. . You must keep it to a small number to minimize pacing violations and avoid a long time to download historical data. Enable Allow Support for Sierra Chart Data Feeds to use Sierra Chart Historical Data for major futures contract symbols and US stock symbols for Intraday charts. Sierra Chart Service Package 3 or higher is required for this. Data for Historical Daily charts for major futures contract symbols, major index symbols, and US stocks symbols, will always be downloaded from the Sierra Chart Historical Data service if on Service Package 3 or higher. Optionally enable Support Alternate Forex Historical Data to use Sierra Chart Historical Forex data for Interactive Brokers - CASH-IDEALPRO symbols. Sierra Chart Service Package 3 or higher is required for this. Press OK . Select File gtgt Disconnect and wait a few minutes for the pacing violation condition to be removed by Interactive Brokers. Select File gtgt Connect to Data Feed In the case of Intraday charts, follow the Retrying the Download When There is Data in the Chart instructions to re-download the data in the chart to recover missing data. In the case of Historical Daily charts, follow the instructions in Help Topic 6.3 to re-download the data in the chart to recover missing data. No Response When Downloading Historical Data and Timeouts This section explains some things you can do to handle a problem where Interactive Brokers Trader Workstation (TWS) does not respond to historical data requests. Eventually this leads to the historical data request timing out and results in missing data in the chart. In the Sierra Chart Message Log, you will see a phrase that says The download timed out in a line for the Historical data requests. The first thing that you should do is to make certain that you have the minimum amount of charts open and that the symbols of all of those charts are valid and current Interactive Brokers symbols. If you are using an incorrect symbol, then potentially this can lead to this problem. After you have closed some charts for symbols that you do not need or with invalid or expired symbols, then it is necessary to reconnect to the data and trade server by selecting File gtgt Disconnect and then File gtgt Connect to Data Feed . Make sure the Historical Data Timeout Time In Minutes in Global Settings gtgt Data / Trade Service Settings is set to a reasonable time. We recommend 3 minutes. When you see your charts say Waiting to Download or Downloading Historical Data . and there is no response for a while, then restart Interactive Brokers Trader Workstation (TWS) . Be sure you do this within 3 minutes (default) before the timeout occurs. After restarting TWS, Sierra Chart will then reconnect to TWS. When a download timeout does occur, the historical data download will fail for the symbol currently having historical data downloaded and all the other symbols will have the download canceled for them. This occurs if Cancel Active Backfill Requests on Timeout in Global Settings gtgt Data / Trade Service Settings is checked. If it is unchecked, then the remaining symbols will not have their pending downloads canceled and the historical data downloads will continue. However, this may be an excessively long time if the Interactive Brokers system does not respond, which is the reason why we recommend keeping that option enabled. If you are missing historical data in your charts, refer to the Retrying Downloading of Intraday Data section and help topic number 6.3 for instructions to retry the download for Intraday and Historical charts respectively. Slow Historical Data Downloading Downloading historical data from Interactive Brokers is a slow process to avoid Pacing Violations. Also the Interactive Brokers system may respond slowly to historical data requests. If you see Waiting to Download or Downloading Historical Data. Bars may not appear until done. displayed on a chart or charts for an extended time, then follow these instructions: Update Sierra Chart to the current version. Go to each chart you have open in each of the open Chartbooks and make sure the symbol of it is a valid and actively trading symbol. If it is not a valid symbol, then close the chart by selecting File gtgt Close Active Window . The easiest way to go through all of the charts in all of the open Chartbooks is to use Window gtgt Windows and Chartbooks . Select Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings . In the list of settings on the left, set the Data and Other Settings gtgt Maximum Historical Intraday Days to Download Limit to 15 days or less. Set Download 5 Seconds Historical Intraday Data to False . Press OK . Select File gtgt Disconnect . Select File gtgt Connect to Data Feed . Using Sierra Chart Historical Data If your Sierra Chart Service Package includes the Sierra Chart Historical Data Service. then you can use that service for historical Intraday data for supported symbols when using Interactive Brokers. In almost all cases you will want to use the Sierra Chart Historical Data service for much faster and reliable historical data access. In the case of Historical Daily and higher timeframe charts, if your Sierra Chart Service Package includes the Sierra Chart Historical Data Service. then this service is always used for Historical Daily charts for supported symbols. Follow the instructions below to use the Sierra Chart Historical Data Service for Intraday charts. If you require 1 Tick historical Intraday data, then it is necessary that your Sierra Chart account is set to Service Package 5 (Advanced). If not, you can change to Service Package 5. Go to the Change Service Package page to see your current service package and to change it. Select Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings . Enable Allow Support for Sierra Chart Data Feeds . Optionally enable Support Alternate Forex Historical Data to use Sierra Chart historical Forex data for Interactive Brokers - CASH-IDEALPRO symbols. Set the Maximum Historical Intraday Days to Download gtgt Non-Tick Data / 1-Tick Data settings to 186 . These settings can be made higher, if you require it. So it is OK to set these to a higher setting as needed. However, keep in mind that for symbols which are not mapped to the Sierra Chart Historical Data Service, that data will still come from Interactive Brokers and instead the Service Setting gtgt Maximum historical Intraday Days to Download Limit setting applies. That needs to be set at 15 or less. Do not make that setting too high, otherwise it will take an extremely long time to download historical data Press OK . Follow the instructions to Update the Symbol Settings. This is an important step to ensure Sierra Chart has the correct Symbol Settings to route data requests to the Sierra Chart Historical Data Service . Select File gtgt Disconnect . Select File gtgt Connect to Data Feed . Open a chart through File gtgt Find Symbol . In the case of futures contracts, you must use one of the listed symbols to use the Sierra Chart Historical Data Service . Not all of the listed symbols support this service, but if the futures symbol is not listed, then definitely the symbol does not support using the Sierra Chart Historical Data Service. If the symbol in an existing futures contract chart is not using one of the symbols listed in File gtgt Find Symbol . then to change the symbol follow the Changing the Symbol of a Chart instructions. Retry downloading the Intraday chart data again. Go to the Intraday chart and select Edit gtgt Delete All Data and Download . This only needs to be done once per symbol. For further details, refer to the Retrying the Download When There is Data in the Chart section. Support Policy Regarding Interactive Brokers Historical Data Depending upon the symbol and your Sierra Chart service package, historical data may come partially from the Sierra Chart Historical Data Service and partially from the Interactive Brokers historical data system. Or fully from the Interactive Brokers historical data system. In the case where data is partially coming from the Interactive Brokers data system, usually this is only about 10 to 15 minutes of data. The majority of data will come from the Sierra Chart Historical Data Service. Only data for major futures contracts, US stocks and some index symbols comes from the Sierra Chart Historical Data service. If you are encountering a historical data problem involving data from the Interactive Brokers historical data system and you have received at least 15 days of current historical Intraday data or 6 months of historical Daily data, then as a matter of policy Sierra Chart support will not provide any help for the problem you are having. There are several choices you have in this particular case. Use the Sierra Chart Exchange Data Feed if it provides data for the particular symbol you are having Interactive Brokers market data problems with. Live with the problem. Use another supported Trading service. Or discontinue use of Sierra Chart. Also keep in mind that only major futures contracts have Continuous Futures Contract Rollover rules defined for them. Therefore, the Continuous Futures Contract Chart feature will not work with all futures markets unless the rollover rules are defined for them. Missing Data Due to Incorrect Time Zone Settings If you find that you are consistently missing historical data from your charts or the timestamps of chart bars are not correct, then you may have incorrect Time Zone settings. You need to have the correct Time Zone setting in Sierra Chart and in the operating system. It is also imperative that your computers clock is accurately set. For complete information, refer to help topic 38. Interactive Brokers Market Data Error/Status Messages Data Feed Messages from Interactive Brokers with error codes 2104, 2106, 2107 displayed in the Sierra Chart Message Log indicate the status of market data connections to their servers. They are informational messages from Interactive Brokers. Below are examples of these messages and descriptions. Message from Interactive Brokers: Market data farm connection is broken:usfuture. Interactive Brokers Error Code: 2103. Request ID: -1. (This message indicates the connection to the US future market data farm is broken.) Message from Interactive Brokers: Market data farm connection is OK:usfuture. Interactive Brokers Error Code: 2104. Request ID: -1. (This message indicates the connection to the US future market data farm is now OK. If this message follows the message above, then the connection is now OK.) Message from Interactive Brokers: Market data farm connection is inactive but should be available upon demand. usfarm. us. Interactive Brokers Error Code: 2108. Request ID: -1. Interactive Brokers Historical Daily Data In Sierra Chart, you have the option of downloading historical Daily data from Interactive Brokers as 24 hour bars or regular trading session only bars. However, this option will not work when the symbol is mapped to the Sierra Chart Historical Data Service. The data from that service will always contain the full 24 hour of trading for each Daily bar unless the symbol is a stock. To change the setting to download regular trading hours Daily bars, select Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings . If the option Data and Other Settings gtgt Download Regular Trading Hours Bars (Daily Bars Only) is set to True . Sierra Chart will only request the regular trading hours Daily bar data. Otherwise, a request for the standard 24-hour Daily bar data will be made. If you made a change to the Download Regular Trading Hours Bars (Daily Bars Only) setting, then you need to re-download the data in the Historical Daily charts to get the regular trading hours bars. You need to do this only once for each symbol. To do this go to a Historical Daily chart and select Edit gtgt Delete All Data and Download . This only needs to be done once for each symbol. Time and Sales Window Data The data that you see for a symbol in the Time and Sales window when using Interactive Brokers consists of 3 categories of data. The first category of data are normal Interactive Brokers trade messages for a symbol. There is no assurance that this data is complete from Interactive Brokers and we cannot help with it . The second category of data is trades which are inserted by Sierra Chart in order to make the volume for chart bars match the total Daily Volume for the symbol. This is documented in the Simulate Trades to Match Daily Volume section. The third category of data is prices which are from the True Real Time Data Feed . If Sierra Chart support has referred you to this section, please do not ask us further about discrepancies. We cannot help with them. And please do not use the argument that you do not see the problem in another program. Such a statement is not relevant to the limitations of the Interactive Brokers substandard data feed. We explain the origin of the data above. You are welcome to use whatever program that meets your requirements. One solution to the problem is to use the Sierra Chart Real-Time and Historical Exchange Data Feed instead of the substandard Interactive Brokers data feed. Orders Disappear after Being Submitted Although They Are Still Open In the case when you submit an order from a chart or Trade DOM and the order disappears within about 10 seconds after being submitted, even though the order is still working and has not yet been filled, follow this procedure for help with this: For the order that disappears, locate the order in the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Orders tab. Get the Service Order ID for it. Send an email to APIinteractivebrokers and ask them why when a reqOpenOrders call is made through the API, why is there not a response for the order ID ( tell Interactive Brokers the ID you got from the Service Order ID field in Sierra Chart). The fact that there is no response indicates the order is no longer open. Interactive Brokers may need to see your TWS log file. They will give you instructions on how to provide that. Interactive Brokers Stop Order Trigger Method It is possible to specify how Interactive Brokers Simulated Stop and Stop-Limit orders are triggered. This setting can be changed in Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings gtgt Interactive Brokers Stop Order Trigger Method . Changing this setting has no effect upon Stop orders entered directly from TWS. The valid values are as follows: 0 The default value. The double bid/ask function will be used for orders for OTC stocks and US options. All other orders will used the last function. 1 use double bid/ask function, where stop orders are triggered based on two consecutive bid or ask prices. 2 last function, where stop orders are triggered based on the last price. 3 double last function. 4 bid/ask function. 7 last or bid/ask function. 8 mid-point function. Procedure for Providing TWS Log Files Please refer to the below directions for assistance. In TWS, navigate to Edit Global Configure Settings API Settings . Then within Setting change the Logging Level to Detail . Check the box Create API message log file and hit Apply and OK . Replicate the problem again and reply to this e-mail with a new log file attached. Both log files are located within C:JTS directory and it is named log. Day. txt (TWS Log File) and api. clientId. Day. Log (API Log File). Once the logging levels have been adjusted please restart TWS. Now that the adjustments has been made please replicate the issue again then reply back with a new copy of both the TWS and API Log file attached as well as details of the specific order. Historical and Real-time Stock/Equities Data Volume Differences The volume data for equities/stocks from Interactive Brokers is in units of 100s. Therefore, a trade of 100 shares will be reported with the volume of 1. As a general rule Sierra Chart does not alter price or volume data from a Data or Trading service. In the past, Sierra Chart was modifying stock volume data from Interactive Brokers by multiplying it by 100. There have been problems associated with this. And newer versions of Sierra Chart do not do this any longer. When the Sierra Chart Historical Data is set to be used when using the Interactive Brokers trading service, the historical equity/stock data is downloaded from the Sierra Chart Historical Data Service which has volume as actual values. Therefore, the volume values from the Sierra Chart Historical Data Service are higher by 100 times the amount of the Interactive Brokers volume data. Not only is there a problem with the volume numbers being too low from Interactive Brokers but the real-time data as well when not using the Sierra Chart Exchange Data Feed is incomplete. To multiply the volume for stock symbols by 100 so you see the actual volume in Quote Boards. change the Volume Multiplier to 100 for the stock symbol patterns in the Global Symbol Settings . The solutions for Intraday charts for the above-described problems are as follows: Activate the Sierra Chart Exchange Data Feed on your Sierra Chart account and activate the US Equities exchange. As of this writing the cost of this is 45.50 USD per month which includes the exchange fees. With this data feed, both the historical and real-time data will be used from this data feed instead of the Interactive Brokers data. Obviously this is a huge improvement and provides you a reliable data feed. This solves the volume inconsistency and provides you very accurate tick by tick data which is necessary for accurate chart bars. The real-time data is completely matched with the historical data. The second solution is to not use the Sierra Chart Historical Data Service and rely completely upon the Interactive Brokers historical data. To do this, select Global Settings gtgt Data/Trade Service Settings . Uncheck Allow Support for Sierra Chart Data Feeds . When not using the Sierra Chart Historical Data Service . in the stock charts you will want to multiply the volume by 100. To do this select Chart gtgt Chart Settings gtgt Advanced Settings 2 . Set the Volume/Open Interest Multiplier to 100 . Do this for each stock chart. This Volume Multiplier will be reset back to the default of 1 when changing the symbol of the chart. To prevent this, change the Volume Multiplier to 100 for the stock symbol patterns in the Global Symbol Settings. After performing either of the above steps, it is necessary to re-download the data in your Intraday charts to make the historical volume data completely consistent. To do this, go to the chart and select Edit gtgt Delete All Data and Download . This only needs to be done once per symbol. Do not contact Sierra Chart support wanting some other solution to the problem because we have no other solution to offer. If you have any questions about the above, let us know. Last modified Sunday, 13th November, 2016.Ticker Row Settings Use the Ticker Row configuration settings to specify the look of tickers on your trading pages. To define Ticker Row configuration settings 1. 160 Open Global Configuration From within Mosaic, use the File menu. From within Classic TWS, use the Edit menu. 2. 160 In the left pane, click Display 160and then Ticker Row 3. 160 Use the right panel to set the custom ticker row parameters. Ticker Row Settings Display stocks with options available in bold 160- when checked, stocks that have options will display in bold font on the trading screen. Show hedging icon in size column 160- check to have the delta hedge icon shown in the Quantity field for volatility orders with an attached delta hedge. Display tick-dots instead of colored prices 160- when checked, price display on the Quote Monitor will be in white with a colored tick dot indicating upward or downward price movement. Remove leading zero before decimal point - Check to remove the leading zero before decimals in TWS to conserve space, for example see .25 instead of 0.25. Show position values in base currency 160- If checked, all position and PampL values are recalculated to display in your base currency, and are shown in italics to identify them as having been converted from the local currency to your base currency. Highlight high or low for the day 160- when checked, the Last 160price will display in RED if it is also the days low, and will display in BLUE if it is also the days high. Display Buy/Sell mouse-pointer over Bid and Ask cells - When checked, you will see the word BUY when you hover over the Ask price and SELL when you hover over the bid price as a reminder of the action a click will invoke. Show white outline for cells with hotkey actions - When checked, a thin white border will display around cells when you mouse over them whenever clicking the cell will result in an action, for example the bid or ask cell will initiate a sell or buy order when clicked. Double click on contract will - Specify whether double-clicking an instrument will open the full Contract Details page, or make the field editable allowing you to change the instrument . Home Exchange Set a Home Exchange Group that identifies your most-used exchange groups. Each time the primary listing exchange for an instrument matches a home exchange group, that exchange is hidden from the description on the ticker line. This feature can help to clean up your trading page by removing the repetitive listing of your most-used exchanges. Fixed Income Minimum Size Increment Customize the quantity display for fixed income products. Select 1 to size in face value. Select 1 K to size in multiples of 1000. Fixed Income Pricing Shows the bond price including or excluding the away platform fees. Bond orders are frequently created on the condition that they should only trade when the quantity meets or exceeds a minimum acceptable trade size (set when the order is created) becomes available at their price. IB calculates and displays the net price for each order or quote that it receives from away platforms assuming that the quoted price will trade in full. Note: 160 Given the platform fee and any possible minimum size requirements the displayed total bid or ask prices may only be achieved by trading the full size. Show Net Price - Displays full bond price including away platform fees. Show Raw Price - Displays the bond price only, exclusive of away platform fees. Forex Size Display Settings Full display shows all digits - If selected, a sample size would show as 5,000,000. Abbreviated display shows K for thousands and M for millions 160- If selected, the above size of 5,000,000 would display as 5M. Position and PampL Display Settings Include Away positions to Portfolio and PampL 160- check to show away positions on a new tab in the Positions section of the Account 160window, in the Positions field displayed on any TWS trading page, and on the Portfolio 160page. For display purposes, position values are aggregated to include both IB-held positions and away positions on the same instrument/contract. However for trading purposes, if you elect to close a position, only the portion held at IB will be traded. Include todays opening position in PampL calculation 160- Check to include existing positions in the calculation for the PampL column only. Round values to nearest whole number 160- When checked, the Cost Basis, Market Value and all other PampL value column will be rounded to the nearest whole number. Color-code position and PampL columns - When checked, the Position and all PampL columns will use color-coding to indicate positive and negative values at a glance. Set the colors using the selection boxes below. Increase average price precision by n points - Increase precision of Market Value and Average Price fields by adding more decimals places. Elect to show the extra precision in superscript, i. e. 23.45 21 Complex (Multi-Leg) Positions Group legs into complex positions/Hide complex positions - Elect to Group legs to show the position as a single combination strategy. Elect to Hide complex positions to display legs individually. Display PampL on Complex Positions - When checked, both PampL160and Realized PampL will be shown for the complex position to which it is attributed. When unchecked, it will be shown on corresponding legs. Simplify combinations ratios - Check to simplify the combination ratio display, ie. simplify 6:3 to 2:1. Leave unchecked to leave ratios in their original form. Use option leg price increments in price wand - When checked, price increments for complex multi-leg positions will be the same as increments for an individual leg. Borrow/Loan Rate Format The default Fee Rate format shows the borrow/lend rate from the perspective of a fee owed. The Rebate Rate mode shows the borrow/lend rate from the perspective of a rebate received. When in rebate mode, data is italicized. Volume Column Display Settings Prefer native volume - Does not update with every tick, but will include delayed transactions, busts, late-reported trades and combos. Prefer calculated volume - Updates with every tick, but may not include delayed transactions, busts, late-reported trades and combos. Abbreviated display shows K for thousands and M for millions - Check to show abbreviated instead of exact volume display using letters. This display saves space but may not show enough detail for all cases. Native/Calculated Index Prices Enable Native Index Prices Indication - Check to display calculated index prices, but show an indicator per index that the exchange-native price is available. When checked, the Contract field displays a c to indicate the calculated price, and the tick dot is purple if exchange-native price is supported. Prefer Native Index Prices - Check to display the exchange-native index price for indexes whenever available. Market Data Click Reset Subscription to modify settings for delayed market data. Show Forex data in 1/10 pips - When checked, forex quote precision will be increased to 1/10 of a PIP (from usual 1/2 PIP). This is for quotes only. Allow Forex trading in 1/10 pips - When checked, Forex orders will be submitted in 1/10 pip increments. Show last known quotes, excluding indexes 160- When checked, a static snapshot of the bid, ask, bid size and ask size is displayed when the markets are closed, for all tickers that are subscribed to market data excluding indexes. Show last known quotes for indexes only 160- When checked, a static snapshot of the last price on the index is displayed when the markets are closed, for all index tickers that are subscribed to market data. Do not prompt for Market Data subscriptions - When checked, you will not be prompted to see delayed market data for those tickers that have no market data subscription. A change to this parameter requires that you restart your system before the change takes effect. Format prices with commas - Check to see commas in price quotes where applicable. Interactive Brokers Summary Interactive Brokers is a regulated forex broker. Para abrir una cuenta, debe cumplir con un mínimo depósito inicial de 10.000, que es significativamente mayor que el promedio. Además, Interactive Brokers ofrece un apalancamiento máximo de 40: 1, que está muy por debajo del apalancamiento ofrecido por otros corredores. Esto indica que un comerciante no puede abrir grandes posiciones con una pequeña cantidad de capital. El nivel de llamada de margen ofrecido de 20 podría ser bastante riesgoso para los operadores inexpertos. Un nivel de margen por debajo de 100 indica que el comerciante puede seguir abriendo nuevas posiciones, incluso cuando su patrimonio total ha caído por debajo del margen abierto. Si decide invertir con Corredores Interactivos, le recomendamos que supervise su nivel de margen y tenga cuidado con las posiciones de apertura cuando su capital esté por debajo de su margen abierto. Configuración de Cuenta Tamaño Mínimo de la Cuenta Tamaño Mínimo de la Posición Dólar de los Estados Unidos Margen de Información Estándar Margen Nivel de Llamada Número de Pares de Moneda Servicios de Broker Plataformas Servicios de Soporte Disponibles Consideraciones de Riesgo Credio revisó las opciones y limitaciones ofrecidas por Interactive Brokers a sus clientes para llegar a una puntuación de riesgo Para el corredor. El puntaje de riesgo toma en consideración múltiples factores. Esto es lo que se destaca con respecto a Interactive Brokers: Reglamento. Este corredor es la posición regulada. El corredor no aplica un tamaño de posición mínimo, proporcionando al comerciante más control de apalancamiento. El corredor permite un apalancamiento máximo de 40: 1 que es pequeño y no permite al operador suficiente flexibilidad Margen Nivel de llamada. El nivel de llamada de margen se establece en 20, lo que permite al operador seguir abriendo posiciones incluso una vez que su margen se ha extendido más allá de su equidad. En general, Interactive Brokers obtuvo una puntuación de riesgo de 4.46. Esto indica que Interactive Brokers tiene el promedio de la industria con respecto al riesgo. Para obtener más información sobre nuestras evaluaciones, consulte también nuestro desglose detallado en la guía.


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